Hvordan registrere avvik i inAttika

1. Åpne https://www.agorainattika.no/web/Dronninglunden i en
nettleser

2. Logg på med din brukernavn / passord (tidligere tilsendt fra
ikkesvar@agorainattika.no)

3. Når du har logget inn vil du komme til forsiden av beboerportalen

4. Velg menyvalget Kundesenter > Registrer reklamasjoner

5. Fyll ut skjema som åpner (din
informasjon samt tilknytning til leilighet er forhåndsutfylt)

6. Valgfritt - Legg til bilder ved å dra bildefiler fra din
disk og over i dropsonen (feltet vises når du klikker «Legg til»)

7. Trykk Send (en gang ☺) og vent på respons om at reklamasjonen er sendt til Kundesenteret (du mottar også en e-post som sier det samme)

8. Du vil få e-post fra “ikkesvar@agorainattika.no” hver gang Kundesenteret svarer på dine spørsmål. Selve innholdet i svaret ser du i beboerportalen under menyvalget Kundesenter > Mine saker.